Tēvs Nakts. Varonības ne-banalitāte

Režisors Dāvis Sīmanis vairās no vērienīgiem dramaturģiskiem sarežģījumiem, globālām vizuālām konstrukcijām, afektētas montāžas un vispār – skaļām intonācijām. Filma “Tēvs Nakts” ir emocionāli slāpēta pat tad, kad ekrāns stāsta par kliedzoši traģiskiem notikumiem, un režisors drīkst ar pilnu atbildību atteikties no melodramatiskiem paņēmieniem, lai arī pats materiāls tā vien vilina „izspiest asariņu” no skatītāja.
Autors: Dmitrijs Rancevs


Homo novus. Līdz Anšlavam un atpakaļ

Es ļoti gribētu varēt kā Kurcums – no trepjaugšas uz visiem noskatoties, visas kopsakarības saprast un izspēlēt savas recenzijas labā. Šis tas jau ir labi redzams – konkrēts iemesls, kāpēc Annas Vidulejas filma “Homo novus” dara skatītāju laimīgu; filmas autoru un rakstnieka sadarbības simbiozē balstīta jaunradīšana; trīs pārsteidzoši aktierdarbi un Holivudas zelta laikmetam raksturīga ekrāna proporcija…
Autors: Elīna Reitere


Dzīves nezūdamības likums

Kino Rakstu redaktore Kristīne Matīsa pirms kāda laika man teica: „Nu, uzraksti par “Laika tiltiem”! Tu taču viņus visus pazini.” Atteikties nevarēju.
Autors: Agris Redovičs


Par Baltijas dokumentālā kino enģeļiem

Ko man jums pastāstīt par "Laika tiltiem", mīļie draugi? Jo kino attēls reti kad ir viennozīmīgs. Nu, teiksim, varu sākt ar aritmētiku un pastāstīt, ka es šo filmu skatījos trīsreiz. Un katru reizi redzēju citu stāstu.
Autors: Elīna Reitere


Cik smieklīga var būt irāņu kinorežisora nocirstā galva?

Jāsaka - visai smieklīga, lai arī cik nepieņemami tas kādam varētu likties. Režisora Mani Hagigi nebēdnīgi melnā komēdija “Cūka” no 22. augusta skatāma kinoteātra „Splendid Palace” repertuārā.
Autors: Sonora Broka


Atbalstītāji

Partneri

Biedrība "Ekrāns"

Draugi